19 mai 2017

Cutremur cu magnitudinea de 4,7 grade in regiunea Vrancea

Un cutremur subcrustal cu magnitudinea de 4,7 grade pe scara Richter s-a produs in seara zilei de vineri, 19 mai, in regiunea Vrancea.

Sursa foto: EMSC
Seismul a avut loc la ora locala 23h02min44sec (20h02min44sec UTC). Potrivit datelor publicate de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pamantului, epicentrul seismului a fost localizat in Muntii Vrancei, zona NEREJU-PALTIN, judetul Vrancea (45,72 grade latitudine Nordica, 26,76 grade longitudine Estica).

Sursa foto: EMSC

Seismul s-a produs la adancimea de 120,6 km si a avut magnitudinea de 4,7 grade pe scara Richter. Intensitatea maxima a fost de IV grade pe scara Mercalli. Cutremurul a fost resimtit in mai multe localitati din Sudul si centrul Moldovei, in Estul Munteniei si in Sud-Estul Transilvaniei. La Bucuresti intensitatea seismului a fost de III grade pe scara Mercalli. Cutremurul a mai fost resimtit la Focsani, Galati, Braila, Ploiesti, Sfantu Gheorghe, Bacau, Vaslui si Onesti. Miscarea seismica a mai fost resimtita in Basarabia la Chisinau dar si in Nord-Estul Bulgariei, mai ales la Ruse. Cutremurul din aceasta seara reprezinta reactia vranceana Nord-Estica la cutremurul cu magnitudinea de 5,0 grade produs in ziua de 8 februarie la capatul de Sud-Vest al zonei seismice, in Muntii Buzaului, zona NEHOIU (adancime 126 km).
Cutremurul a fost alertat de INFP pe canalul propriu de twitter cu cateva secunde inainte de a fi simtit in Bucuresti.

29 comentarii:

Unknown spunea...

La Chișinău sa simtit un pic

Pe drumul cărţilor spunea...

am simțit, câteva secunde am cam întrat în panica. la Brăila

Unknown spunea...

La Chisinau sa simtit un pic

Unknown spunea...

Un mic balans al patului (Iasi, et. 8)

jimmy spunea...

Buzau etajul 4 din 4 s-a simtit usor

Cosmetics Online spunea...

S-a simtit în Bucuresti.

Unknown spunea...

la barlad s a simtit bine la etajul 7

Unknown spunea...

S-a simtit in Bacau, am sarit din pat...

STRETERN RomTrading Business Solution srl spunea...

A fost foarte scurt si s-a resimtit ca obubuitura.

Unknown spunea...

In Bucurști s-a simțit cutremurul... cel puțin eu l-am simțit....

Unknown spunea...

Chisinau am crezut ka mi se pare. Au fost de 2 ori maruntel eram in pat

Maria spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

Ma tem

axelanti spunea...

ziceti fratica si ora...

dasivasi spunea...

A fost foarte scurt

CornelAdr spunea...

23:04 Constanta, foarte scurt. Ma asteptam la o replica mai puternica.

cristihan spunea...

Et. 11, Bucureștii Noi. Am primit două alerte pe Telegram și așteptam... Nimic! :)

Unknown spunea...

intrebi sau...?

Unknown spunea...

Locuiesc in Iasi, la casa construita in 2013. Nu am simtit nimic.

Bogdan G spunea...

Bucuresti, Sos. Giurgiului. N-am simtit nimic.

goron spunea...

La Galati, la etajul 5, s-a simtit destul de bine. Au fost cateva socuri scurte. Culmea ca am perceput miscarea pe directia N-S.

NisaNurIslam spunea...

Și eu am simțit.sperie ca mi se pare.chisinau

NisaNurIslam spunea...

Chisinau.sa simțit puțin însă sa simțit.

Unknown spunea...

Ciudat,am simtit cum sa miscat blocul incet,dar lustra nu sa miscat deloc....bine la 4,7 nu e cine stie ce balans,dar totusi.

brailamuntenia spunea...

O bubuitură scurtă, la etajul 3.Ianca - Brăila

Unknown spunea...

Bucuresti, Dr Taberei, etaj 8, nu am simtit nimic.

Unknown spunea...

:))))

Ambr0 spunea...

Ciudat. Eram acasă la părinți în Mărășești VN dar nu am simțit nimic. Bloc, etaj 3.

Unknown spunea...

desi eram treaz cu sotia ma uitam la televizor nu am simtit nimic , ea a zis ca e cutremur se batuse usa de perete foarte usor , stau la casa et1 negresti vs

Trimiteți un comentariu

Pentru a scrie un comentariu completeaza formularul de mai jos.