15 oct. 2013

Cutremur de magnitudine 4,7-4,9 in regiunea Vrancea

Un cutremur cu magnitudinea de 4,7-4,9 grade pe scara Richter s-a produs in seara zilei de marti, 15 octombrie, in regiunea Vrancea.


Cutremurul a avut loc la ora locala 22h33min12sec. Potrivit datelor publicate de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pamantului, cutremurul a avut epicentrul in Muntii Vrancei, zona PIETRELE INSIRATE (45,64 grade latitudine Nordica, 26,56 grade longitudine Estica).






Seismul s-a produs la adancimea de 136 km si a avut magnitudinea de 4,7 grade pe scara Richter. Intensitatea cutremurului in zona epicentrala a fost de IV-V grade pe scara Mercalli, iar la Bucuresti de III-IV grade pe aceeasi scara.
Cutremurul a fost resimtit in mai multe orase din sudul si estul tarii; astfel, seismul a fost simtit la Iasi, Focsani, Galati, Tulcea, Giurgiu, Pitesti, Ploiesti, Constanta si in alte orase, cu intensitati de III pana la IV grade pe scara Mercalli. De asemenea, cutremurul a fost resimtit si in nordul Bulgariei la Ruse si Turtucaia.
Este cel mai puternic seism produs dupa cutremurul moderat din dimineata zilei de 6 octombrie, produs la ora locala 4h37min la adancimea de 134 km, si care a avut magnitudinea de 5,5 grade pe scara Richter.

Va rugam completati si in forum  http://cutremurnetforum.sd4.eu/showthread.php?tid=1805
si pe site-ul infp http://www.infp.ro/l-ai-simtit?orid=at-2013-7-288
Va multumim!

85 comentarii:

Anonim spunea...

bai frate, nu l-am simtit deloc...oare se pregateste ala mare?

Anonim spunea...

În Sfântu Gheorghe s-a simțit!

V spunea...

L-am simțit eu din Galați. Relativ puternic dar... extrem, extrem de scurt.

Andrei spunea...

Chisinau + 1

Anonim spunea...

foarte putin sa simtit.la gl stau la etajul 3

Anonim spunea...

Eu da..a fost scurt..tin sa mentionez ca sunt din jud PH

Anonim spunea...

Bucuresti, check! mi-a scartzait tocul de la usa...

Nico spunea...

Sa simtit si in Bucuresti

Anonim spunea...

Deci eu eram in pat si m-am speriat de moarte ca s-a zgaltait patul.. Mama si matusa mea s-au speriat!!

Anonim spunea...

s-a simitit si in Bucuresti...

Anonim spunea...

2-3 secunde s-a simtit in Bucuresti, et3. Dar destul de usor...

Anonim spunea...

In galati s-a simtit scurt si puternic ! Eu stateam intinsa pe pat

Anonim spunea...

la chishinau la etajul 12 s-a simtit

Anonim spunea...

Bucurestii Noi - nu s-a simtit nimic

TeeBee spunea...

eu nu am simtit nimic la Brasov.

Anonim spunea...

Eu la parter :) s-au muscat usile de la dulap si patul destul de putin dar s-a simtit

Anonim spunea...

Brasov, etajul 10, l-am simtit foarte scurt.

Anonim spunea...

Mmmmmmda

Anonim spunea...

S-a simtit binisor in Galati ... Scurt dar destul de tare...

Anonim spunea...

La etajul 2 s- a simțit,Chisinau

Adrian spunea...

Si la Barlad Jud VS

pregatire pentru Gazele de sist >:P trebuie opriti

Anonim spunea...

In capitala Romaniei sector 3 etaj 6 nu am simtit nimic

Anonim spunea...

nu cred la chisinau +1 pentru ca patul meu s-a miscat destul de bine

Anonim spunea...

si in tulcea sa simtit destul de tare

Anonim spunea...

l-am simtit, Chisinau

Anonim spunea...

si in ploiesti s-a simtit...scurt, dar si-a facut prezenta :(

Anonim spunea...

S-a simtit si la Vaslui

Anonim spunea...

max 2 secunde in bucuresti. Un zguduit scurt si intens

Anonim spunea...

Si in Craiova s`a simtit.

Anonim spunea...

Tot Bucuresti etajul.1 nu s-a simtit

Anonim spunea...

s-a simtit si la Buzau, scurt dar puternic, la et 6

Anonim spunea...

Bucuresti, etajul 7 - miscat pat bine bine si lustra s-a miscat tot bine. Dar scurt din fericire

Anonim spunea...

Nu l-am simtit :) buc sector 6 etaj 9 :p

Anonim spunea...

ETAJ 4 BUCURESTI BAICULUI ...In timp ce eram la birou sa simtit destul de bine Acest cutremur Posibil sa mai aiba vre-o REPLICA?

Anonim spunea...

nu l-am simtit,eu din arges sunt,la ora de stiri pe tvr2 am auzit

LauraMihaela spunea...

Sa simtit in Bucuresti la et 6 dar la et 2 nu...

Anonim spunea...

La noi in Ilfov nu s-a simtit nimic...

Anonim spunea...

Bucurestii noi etajul 10 s.a simtit usor si scurt

Anonim spunea...

Chisinau etajul 9 simtit..

Anonim spunea...

Noi eram la o cârciumă si nu am simtit nimic poate doar nevoia de încă o sticlă

Anonim spunea...

Tineretului...s-a simtit destul de puternic...��

Anonim spunea...

Eu nu am simtit nimic si sunt din Bucuresti :))

Anonim spunea...

In slobozia, jud. Ialomita, s-a resimtit

Anonim spunea...

La Chisinau s-a simtit

Anonim spunea...

Eu chiar nu am simtit nimic. Targu Trotus,Bacau.

Anonim spunea...

Si la Iasi s a simtit .insa f putin

dreaQ spunea...

Etaj 7 bucuresti berceni. Scurt...un zvac.

Anonim spunea...

S-a simtit la Onesti

Anonim spunea...

Ilfov, zona de nord - s-a simtit, scurt si nu foarte intens.

Anonim spunea...

Ultimul timp avem prea des cutremure... eu la et. 8 l-am simtit bine... stau si ma gindesc sa merg afara sau nu???? Offff....

Anonim spunea...

S a simtit destul de bine in galati chiar m am speriat ...si s a auzit si un vuiet..

Anonim spunea...

Am simtit 3 miscari stanga-dreapta, aproximativ 2 secunde. Surani,ph.

Anonim spunea...

Ploiesti et 2. Simtit

Anonim spunea...

Tecuci, Galati s-a simtit destul de puternic dar foarte scurt.

Anonim spunea...

S-a simtit si in Bucuresti si Ilfov....foarte scurt, dar s-a simtit

Anonim spunea...

Buna seara, sunt din Bucuresti, cutremurul s-a simtit dar a fost scurt de durata

Anonim spunea...

Bucureşti damaroia etaj să simţit grav

Anonim spunea...

In Galati s-a simtit destul de bine, s-a miscat patul dar foarte scurt.

Anonim spunea...

s-a simtit in doua reprize, una de 3 secunde mai mica si apoi una puternica de 2 escunde in Bucuresti, etaj 2










































































Anonim spunea...

La Barlad i s-a simtit forta chiar daca a fost scurt. Dumnezeu sa ne pazeasca!

Tanase spunea...

La mine patul s`a miscat destul in ultimele 20 minute .. psibil sa fi fost si cutremur ...

Anonim spunea...

In sect 2 parter nu s-a simtit nimic

Anonim spunea...

Bucuresti, sect 3, piata Muncii, nu s-a simtit, etaj 5/10, bloc monolitic.

Rosiori de Vede, nu s-a simtit, etaj 4/7, bloc cadre.

Anonim spunea...

Dar dc oare atatea cutremure?? Vro explicTie ? din cAuza la sapaturile de petrol ?

Anonim spunea...

In Bucuresti cartier Baneasa s-a simtit.eram in pat si ma leganat cam 2 secunde

Anonim spunea...

Bucuresti-berceni-etaj 4- l-a simtit sotul stand in pat, eu nefiind in pat ci prin bucatarie am vazut doar plantele din ghiveci ca se miscau bine..
Bine ca a fost scurt si sa speram ca nu mai vin si altele...pff

Anonim spunea...

confirm si eu ca s-a simtit in bv (et. 4)

Unknown spunea...

In roman(neamt) nimeni si nimic nuna simtit...:-?

Anonim spunea...

Urziceni. Cam de 3 grade sa simtit pe aici...

Anonim spunea...

Si in Vrancea la 10 km de epicientru s-a simtit scurt 2 sec.

Anonim spunea...

Bucuresti, Chibrit-Pod Constanta, etaj 11, absolut nimic!

Anonim spunea...

La Chisinau s-a simtit binisor. Stau la etajul 4

Anonim spunea...

stau in galati la casa, pe centura, unde trec multe tiruri care zguduie usor casa, a fost destul de tare cutremurul. sa speram ca nu mai vin altele. DOAMNE AJUTA!

Anonim spunea...

In Bucurestii Noi, la curte, nu s-a simtit nimic :)

Anonim spunea...

Iasi s-a simtit.et 3. tatarasi

Anonim spunea...

Am citit acum articolul despre cutremurul din 1940... si atunci inainte de cutremurul mare au fost mai multe din astea mici 4-5 grade...si tot prin octombrie... cel mare a fost pe 10 noiembrie... sper ca nu se repeta istoria...

Cristi spunea...

S-a simtit si la Vaslui

Anonim spunea...

Bucuresti, Crangasi, etaj 4...nu am simtit. In Titan am auzit ca s-a simtit...

Anonim spunea...

La Chisinau

Anonim spunea...

Focsani ! Etaj 3, scurt dar destul de intens ! Cineva din Focsani ? (Zetu)

Anonim spunea...

In Calarasi s-a simtit 1-2 sec.(etaj 2).

Anonim spunea...

Obor.bucuresti et4..nu s.a simtit nimic...

Anonim spunea...

București - Sector 1, s-a simțit. A fost scurt, cam 2 secunde și cred că dacă eram în mișcare prin casă nu-l percepeam deloc.

Anonim spunea...

Bucuresti, etaj 10 Sector 6 sa simtit dar usor.

Anonim spunea...

S-a simtit si la Hincesti , Rep. Moldova...Imi fac griji de atitea cutremure unul dupa altul....bbbrrrrr

Trimiteți un comentariu

Pentru a scrie un comentariu completeaza formularul de mai jos.